

Chantarelle AGEMELAN HOLISTIC maska rozjaśniająco-odmładzająca do twarzy
Opis
Chantarelle AGEMELAN HOLISTIC maska rozjaśniająco-odmładzająca do twarzy
Rozjaśniająco-odmładzająca maska do twarzy, szyi, dekoltu, dłoni i ciała o holistycznym działaniu regenerującym i ochronnym, przeciwdziałająca starzeniu i przebarwieniom. Ma działanie antyoksydacyjne, detoksykujące i naprawcze, a jednocześnie odmładza skórę i silnie ją nawilża. Chroni barierę skórną przed stresem komórkowym i uszkodzeniami.
Dedykowane zwłaszcza do skóry z przebarwieniami - suchej, naczynkowej, z symptomami przedwczesnego starzenia i fotostarzenia oraz skóry dojrzałej, ze zmarszczkami. Zawiera mocno skoncentrowane składniki o wysokiej skuteczności dla regeneracji i odmładzania skóry.
Maska zawiera opatentowany przez CHANTARELLE system antybakteryjny i antyoksydacyjny Nisinoxid® o właściwościach odmładzających i regenerujących o potwierdzonej badaniami skuteczności. W formule aktywnej także składniki rozjaśniające przebarwienia, które hamują syntezę melaniny. Wśród nich redukujący powierzchnię i zabarwienie plam ekstrakt z żonkila morskiego, kompleks L-kwasu askorbinowego z alantoiną, stymulująca syntezę kolagenu kapsułkowana witamina C, kapsułkowana kurkumina i ekstrakt z mącznicy. Sepilift™ DPHP, który jest wektorem hydroksyproliny, kluczowego elementu o strukturze kolagenowej, zmniejsza ilość i głębokość zmarszczek, ma działanie ujędrniające i nawilżające.
Niższe lekko kwaśne pH preparatu wzmacnia barierę ochronną skóry przed patogenami (szkodliwe bakterie, grzyby, pleśnie), stymuluje ochronę przeciwzapalną i gospodarkę enzymatyczną. Jest pierwszą ochroną przed bakteriami, skutkami promieniowania UV i zanieczyszczenia środowiska (suchość, uszkodzenia kolagenu, zmarszczki, przebarwienia). Holistyczne działanie przeciw starzeniu skóry i przebarwieniom wzmacnia kondycję i ochronę skóry przed uszkodzeniami różnego pochodzenia, które przyspieszają i pogłębiają niekorzystne objawy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.