

Chantarelle SEBUMELAN HOLISTIC tonik pH 4,5 normalizująco-rozjaśniający 200ml
Opis
SEBUMELAN HOLISTIC tonik pH 4,5, normalizująco-rozjaśniający, przeciw przebarwieniom i bliznom potrądzikowym
Działanie: Normalizująco-rozjaśniający tonik pH 4,5 reguluje i redukuje wydzielanie sebum oraz niweluje przebarwienia i blizny potrądzikowe. Zapewnia utrzymanie właściwego pH dla wzmocnienia ochronnego działania bariery hydro-lipidowej przed bakteriami, uszkodzeniami UV, starzeniem. Tonik zawiera opatentowany przez CHANTARELLE system antybakteryjny i antyoksydacyjny Nisinoxid® o właściwościach odmładzających i regenerujących o potwierdzonej badaniami skuteczności. Innowacyjny silnie nawilżający peptyd Aquatide ma działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne i naprawcze.
Przeznaczenie: Przeznaczony jest do skóry tłustej, mieszanej, łojotokowej z zaburzonym wydzielaniem sebum i z objawami trądziku pospolitego. Tonik ma holistyczne działanie regenerujące i odmładzające. Utrzymuje optymalny poziom pH oraz rozjaśnia koloryt, przebarwienia i blizny potrądzikowe, a jednocześnie odmładza skórę dostarczając składników regenerujących i antyoksydacyjnych.
Niższe lekko kwaśne pH preparatu wzmacnia barierę ochronną skóry przed patogenami (szkodliwe bakterie, grzyby, pleśnie), stymuluje ochronę przeciwzapalną i gospodarkę enzymatyczną. Jest pierwszą ochroną przed bakteriami, skutkami promieniowania UV i zanieczyszczenia środowiska (suchość, uszkodzenia kolagenu, zmarszczki, przebarwienia). Holistyczne działanie normalizujące i rozjaśniające wzmacnia kondycję skóry oraz chroni przed uszkodzeniami różnego pochodzenia, które przyspieszają i pogłębiają niekorzystne objawy.
Składniki aktywne: Aquatide, Nisinoxid®, kwas cytrynowy
Sposób użycia: Nawilżyć tonikiem płatki kosmetyczne i przetrzeć skórę twarzy, szyi i dekoltu, omijać okolice oczu. Pozostawić do wchłonięcia. Stosować systematycznie, tonizować skórę zawsze po użyciu wody, nie używać do oczyszczania skóry mydeł i żeli o odczynie zasadowym.
Pojemność: 200ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.