

Janssen Cosmetics Serum liftingujące Age Perfecting Serum - 30ml
Opis
Janssen Cosmetics Serum liftingujące Age Perfecting Serum - 30ml
Serum anti-aging z kompleksem CRC (czerwona koniczyna + kombucha), długo i krótkołańcuchowym kwasem hialuronowym, witaminą C i E oraz komórkami macierzystymi z róży alpejskiej.
Działanie: Serum stanowi idealne uzupełnienie kremów do pielęgnacji skóry z linii MATURE SKIN. Wysoce stężone serum wzmacnia ich działanie i ujędrnia skórę. Komórkowy System Regeneracyjny(CRC) zapewnia kompleksową regenerację skóry dojrzałej i wzmacnia jej strukturę. Wykazano, że ekstrakt z czerwonej koniczyny zmniejsza zmarszczki, napina skórę i nawilża. Kombucha, multiaktywny ekstrakt ze sfermentowanej czarnej herbaty, przywraca skórze młodzieńczy blask. Ostatnie badania wykazują, że Kombucha może stymulować rozwój i dojrzewanie komórek tłuszczowych w skórze, a tym samym działa jako naturalny „wypełniacz”. Ponadto, krótko i długołańcuchowy kwas hialuronowy zapewnia intensywne nawilżenie. Witaminy C i E chronią skórę przed niszczącym wpływem wolnych rodników i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry. W połączeniu z roślinnymi komórkami macierzystymi z róży alpejskiej skóra jest optymalnie chroniona przed szkodliwym działaniem środowiska. Aby uzyskać szybkie i widoczne rezultaty, serum powinno być aplikowane w połączeniu z kremem pielęgnacyjnym z linii Mature Skin (np. Perfect Lift Cream).
Przeznaczenie: skóra dojrzała
Składniki aktywne:
- Ekstrakt z czerwonej koniczyny (Red Clover Extract): bogaty w izoflawony, redukuje zmarszczki i ujędrnia skórę;
- Ekstrakt ze sfermentowanej czarnej herbaty Kombucha: wygładza strukturę skóry, zapewnia efekt wypełnienia tkanek, dzięki efektowi „lipo-filling”, przywraca skórze świeżość i promienny blask;
- Długo i krótkołańcuchowy kwas hialuronowy:
- Witamina C i E: chronią skórę przed niszczącym wpływem wolnych rodników i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry;
- Komórki macierzyste z róży alpejskiej
Pojemność: 30ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.